ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ / ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 2421313472 / 2421022957

Συχνές ερωτήσεις

Τρόπος παραγγελίας

  • Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και προσθέστε τα στο καλάθι.
  • Μόλις προσθέσετε ένα προϊόν, σας δίνεται η δυνατότητα να συνεχίσετε με την προσθήκη και άλλων προϊόντων.
  • Αν θέλετε να αφαιρέσετε κάποιο προϊόν ανοίξτε το καλάθι σας πατώντας το εικονίδιό του.
  • Για να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας τοποθετείτε τον κέρσορα της παραγγελίας σας και πατάτε το βελάκι ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ή απλά κάνετε click πάνω στο εικονίδιο του καλαθιού (πάνω δεξιά σημείο της οθόνης).
  • Έχετε τη δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας
    είτε ως επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται,
    είτε εάν έχετε λογαριασμό και είστε εγγεγραμμένος χρήστης, μέσω αυτού, απλά εισάγοντας το email και τον κωδικό πρόσβασης( password),
    είτε να δημιουργήσετε εκείνη τη στιγμή ένα νέο λογαριασμό δηλώνοντας email και λοιπά απαραίτητα στοιχεία.
    Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.
  • Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης, όπως θα σας ζητηθούν. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.
  • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε και κάνοντας ‘’κλικ’’ στο λευκό κουτάκι που εμφανίζεται δίπλα από κάθε μέθοδο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
  • Πατήστε στη συνέχεια για τελικό έλεγχο της παραγγελίας και ολοκλήρωση. Πριν ολοκληρώσετε την καταχώρηση της ηλεκτρονικής παραγγελίας παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε αναγράψει σωστά όλα τα απαιτούμενα στοιχεία.
  • Από τη στιγμή που καταχωρήσετε την παραγγελία, θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης, όπου θα αναφέρονται αναλυτικά όλα τα στοιχεία της . Παρακαλούμε σημειώστε τον αριθμό παραγγελίας σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας, ελέγξτε την ορθότητα των στοιχείων επιβεβαίωσης καταχώρησης κι ενημερώστε γραπτώς την CAPRISTORES ( το αργότερο εντός 2 ωρών από τη λήψη της ηλεκτρονικής ειδοποίησης) για οποιοδήποτε σφάλμα, ειδάλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην επιβεβαίωση καταχώρησης θα εφαρμοστούν ως έχουν.

Κατά τη διάρκεια του checkout, έχετε τη δυνατότητα να δηλώσετε αν επιθυμείτε η παραγγελία σας ή κάποια προϊόντα της παραγγελίας σας να ετοιμαστούν ως δώρο με επιβάρυνση 3€. Αυτό περιλαμβάνει συσκευασία δώρου και κάρτα αλλαγής του δώρου με οδηγίες επιστροφής σε περίπτωση που ο παραλήπτης επιθυμεί να αλλάξει το δώρο με κάποιο άλλο προϊόν. Η απόδειξη της παραγγελίας τοποθετείται εξωτερικά της παραγγελίας δώρου.
Μπορείτε ακόμα να επιλέξετε να στείλετε το δώρο σας απευθείας στον παραλήπτη. Στην περίπτωση αυτή, παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία του παραλήπτη στο Πληροφορίες Αποστολής κατά την πληρωμή και θα ειδοποιηθείτε μέσω e-mail όταν ο παραλήπτης λάβει το δώρο σας. Η απόδειξη του δώρου θα σταλεί αποκλειστικά σε εσάς μέσω e-mail.
Αν δεν είστε σίγουροι τι δώρο να αγοράσετε, υπάρχει επίσης η δυνατότητα να προσφέρετε μία Δωροεπιταγή αξίας 100€,250€ και 500€ ή να βάλετε εσείς το ποσό που επιθυμείτε.

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώσετε στο πεδίο ‘’Σχόλια’’ να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν που θέλετε να προστεθεί.

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο capristores@yahoo.gr, ή να τηλεφωνήσετε στο 2421313472( Δευτ.- Σαβ. 10:00-18:00). Η δυνατότητα αυτή σας δίνεται, αυστηρά, για 1 ώρα μετά την πραγματοποίηση της παραγγελίας και πριν προλάβουμε να την επεξεργαστούμε. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση και μπορείτε πλέον να επιστρέψετε και να αλλάξετε την παραγγελία σας αφού πρώτα την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής κι επιστροφής.

Δυστυχώς, παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν, κατά τη συλλογή του από την αποθήκη μας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση υποχρεούμαστε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με του ακόλουθους τρόπους:

  • Μέσω τηλεφώνου στο 2421313472 (Δευτ. – Σαβ. 10:00-18:00)
  • Μέσω e-mail στο [email protected]

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email (capristores@yahoo.gr) ή μέσω τηλεφώνου στο 2421313472.

Τρόποι αποστολής

Η CAPRISTORES σας διασφαλίζει την αρτιότερη, από πλευράς ποιότητας και χρόνου, μεταφορά των προϊόντων στον προορισμό τους, γνωρίζοντας ότι είναι πολύ σημαντικό για τους πελάτες της να παραλαμβάνουν προϊόν αφενός άρτιο ποιοτικά και αφετέρου στα χρονικά πλαίσια που το περιμένουν.

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Οι αποστολές μας για Ελλάδα γίνονται μέσω της SPEEDEX courier,για Κύπρο μέσω της SPEEDEX ή των ΕΛΤΑ courier ενώ για τις χώρες εκτός Ελλάδας μόνο με τα ΕΛΤΑ courier.

Για την Ελλάδα :

  • Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέχρι τις 13:00 φεύγουν από εμάς την ίδια μέρα. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μετά τις 13:00 δρομολογούνται την επόμενη εργάσιμη μέρα. Η διανομή των αποστολών στην Ελλάδα γίνεται από τις 10:00 μέχρι τις 18:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή.
  • Το Σάββατο δε γίνονται παραδόσεις.
  • Η παράδοση το Σάββατο μπορεί να γίνει μόνο κατόπιν συνεννόησης με εμάς κι έχει μία επιπρόσθετη επιβάρυνση της τάξης των 3 ευρώ.
  • Κυριακές και αργίες δεν πραγματοποιούνται αποστολές / διεκπεραιώσεις και παραδόσεις παραγγελιών.
  • Στις τιμές των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ.

Για την Κύπρο:

Σε εβδομαδιαία βάση η παραγγελίες αποστέλλονται κάθε Τετάρτη. Η διανομή των αποστολών γίνεται από τις 9:00 μέχρι τις 17:00 , από Δευτέρα έως Παρασκευή.

ΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας είναι:

Ελλάδα :
  • 1-2 εργάσιμες μέρες εντός Αττικής
  • 1-3 εργάσιμες μέρες στην υπόλοιπη Ελλάδα
  • 1-5 μέρες σε δυσπρόσιτες περιοχές
Κύπρος:
  • 1-7 εργάσιμες ημέρες
Ευρωπαϊκή Ένωση:
  • 5-10 εργάσιμες ημέρες
Υπόλοιπες χώρες:

Κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα στο τηλέφωνο 2421313472 (Δευτέρα– Παρασκευή 10:00- 18.00) ή στο capristores@yahoo.gr.

Σε περίοδο εκπτώσεων η αποστολή και παραλαβή μπορεί να παραταθεί έως και 4 εργάσιμες μέρες.
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι ενδεικτικός και μετρά από την ημέρα της αποστολής.
Από τις εργάσιμες ημέρες εξαιρούνται τα Σάββατα, οι Κυριακές και οι επίσημες αργίες.
Η CAPRISTORES δεν είναι υπεύθυνη για καθυστερήσεις σε αποστολές που προκλήθηκαν από καιρικές συνθήκες, διεθνή τελωνειακά θέματα ή οποιεσδήποτε άλλες περιστάσεις πέραν του ελέγχου της.

ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 100€
  • ΕΛΛΑΔΑ
    Η αποστολή γίνεται με την μεταφορική SPEEDEX courier με απλή αποστολή και κόστος 5€

  • ΚΥΠΡΟΣ
    Η αποστολή γίνεται με την μεταφορική SPEEDEX courier με απλή αποστολή 20€

  • ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
    Η αποστολή γίνεται με την μεταφορική “” με απλή αποστολή και κόστος 30€ και με ταχεία αποστολή με 50€.
  • ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ
    Κατόπιν συνεννόησης

Στα μεταφορικά περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%

Στις αποστολές εντός Ελλάδας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε ενημερωτικό email που επιβεβαιώνει την επιτυχημένη πραγματοποίησή της και σας δίνει τον αριθμό αποστολής ώστε μπαίνοντας στο site της SPEEDEX courier να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του δέματός σας. Στις αποστολές του εξωτερικού ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την παραγγελία του μέσω του tracking number που παραχωρείται από την ταχυδρομική με σχετικό email μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας του.

Φυσικά. Κατά τα βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας μπορείτε να επιλέξετε ‘παραλαβή από το κατάστημα SPEEDEX της περιοχής μου’. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να παραλάβετε το δέμα μέσα στις επόμενες 10 ημέρες από το συγκεκριμένο κατάστημα.

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω email στο capristores@yahoo.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο 2421313472 (Δευτ.-Σαβ. 10:00- 18:00).

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και δεν υπάρχει άτομο να το παραλάβει, τότε η SPEEDEX θα κάνει άλλες δύο προσπάθειες, τις επόμενες εργάσιμες, για να παραδοθεί το προϊόν σ’ εσάς, αφήνοντάς σας μία ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπρόσωπό τους. Το χρονικό περιθώριο για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να καθορίσετε την εκ νέου αποστολή του προϊόντος σ’ εσάς είναι 3 εργάσιμες μέρες. Μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα σε εμάς και καταχωρείται ως άρνηση.

Η επαναποστολή επιβαρύνεται με νέα έξοδα μεταφοράς.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το προϊόν στο σπίτι σας, σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος, καθώς τα εμπορεύματα μπορούν να παραδοθούν από τις 9:00 μέχρι τις 17:00, ώρες που πιθανότατα θα απουσιάζετε από το σπίτι. Επίσης, παρακαλούμε αν υπάρχει αδυναμία παραλαβής να έρχεστε σε επικοινωνία μαζί μας έτσι ώστε να βοηθήσουμε στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Tips: Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας

Συμπληρώστε πάντα το κινητό σας τηλέφωνο.

Στα σχόλια της παραγγελίας συμπληρώνετε ό,τι μπορεί να φανεί χρήσιμο (π.χ όροφος, όνομα στο κουδούνι, προτιμότερες ώρες παράδοσης ανά 4ωρο και επωνυμία εταιρείας αν θέλετε η παράδοση να γίνει στο χώρο εργασίας).

Τρόποι πληρωμής

Η CAPRISTORES έχοντας ως γνώμονα τη διευκόλυνση αλλά και την άμεση εξυπηρέτησή σας, διαθέτει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ (μόνο για Ελλάδα)

Η επιλογή αυτή αφορά μόνο τις αποστολές εντός Ελλάδας και το επιπλέον κόστος ανέρχεται στα 2.50€. Η πληρωμή του προϊόντος πραγματοποιείται στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας (courrier) την ώρα της παραλαβής.

Βεβαιωθείτε ότι κάποιος θα είναι παρών μεταξύ 09:00- 17:00 για να υπογράψει και να πληρώσει για την παράδοση.

(Ενημερώνουμε τους πελάτες μας πως σε περίπτωση που δεν παραλειφθεί κάποια παραγγελία, οι επόμενες θα πρέπει να γίνουν με τη χρήση χρεωστικής/ πιστωτικής κάρτας, PAYPAL, ή κατάθεση στον λογαριασμό της εταιρείας μας. Εάν κάποια από τις επόμενες παραγγελίες έχει ως μέθοδο πληρωμής την αντικαταβολή, θα ακυρώνεται άμεσα χωρίς ειδοποίηση.)

ΧΡΕΩΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ/ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

Οι κάρτες που δεχόμαστε είναι οι εξής :

VISA και MASTERCARD

Η χρέωση της χρεωστικής/ πιστωτικής σας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής της παραγγελίας. Η www.capristores.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της κάρτας σας και δεν επεξεργάζεται ούτε αποθηκεύει οποιοδήποτε στοιχείο πιστωτικής κάρτας .

Για αγορές άνω των 50€ έχετε το δικαίωμα πληρωμής σε 4 δόσεις. Δε γίνεται πληρωμή σε δόσεις σε προϊόντα που είναι σε έκπτωση ή προσφορά.

  • ΚΑΤΑΘΕΣΗ/ ΕΜΒΑΣΜΑ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK

    • Αριθμός λογαριασμού: 0026 0064 98 0200109021
    • ΙΒΑΝ λογαριασμού: GR1002600640000980200109021
    • SWIFT BIC: ERBKGRAA
    • Δικαιούχος : B. ΤΣΟΥΡΑΠΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε

ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΘΝΙΚΗ

    • Αριθμός λογαριασμού: 157 440759-85
    • IBAN λογαριασμού : GR760110 1570 0000 1574 4075 985
    • SWIFT BIC: ETHNGRAA
    • Δικαιούχος : Β. ΤΣΟΥΡΑΠΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε

Το ποσό που εισπράττεται στον λογαριασμό της CAPRI Ο.Ε θα πρέπει να αντιστοιχεί στο ακριβές αντίτιμο της παραγγελίας σας. Τυχόν τραπεζικά έξοδα θα πρέπει να καλύπτονται από τον πελάτη. Παρακαλείστε να αναφέρετε τον αριθμό της παραγγελίας σας στην πληρωμή σα για να αποφευχθούν καθυστερήσεις. Επίσης, σημειώστε ότι η παραγγελία σας θα διεκπεραιωθεί μόλις επιβεβαιωθεί η πληρωμή σας. Αυτό μπορεί να διαρκέσει έως δύο εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τη διαδικασία της τράπεζας.

ΠΡΟΣΟΧΗ : όταν η κατάθεση γίνει από οποιαδήποτε άλλη τράπεζα, ελληνική ή και ξένη (εκτός της EUROBANK), κατά την ολοκλήρωση του εμβάσματος ο πελάτης θα πρέπει να επιλέξει όλα τα έξοδα του εμβάσματος να επιβαρύνουν τον ίδιο.

  • PAYPAL

(ισχύει για Ελλάδα και Κύπρο)

Επιλέγοντας πληρωμή μέσω Paypal θα μεταφερθείτε στην παγκοσμίως γνωστή ιστοσελίδα για την ασφάλεια των συναλλαγών της, όπου μπορείτε να πληρώσετε είτε χωρίς λογαριασμό χρησιμοποιώντας την χρεωστική/ πιστωτική σας κάρτα είτε μέσω του Paypal λογαριασμού σας. Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και κατά τη διάρκεια αυτής, καμιά προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανόμενων των στοιχείων της κάρτας σας) δεν αποθηκεύεται στο CAPRISTORES.

Χρησιμοποιείται το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι πιστωτικές σας πληροφορίες, όπως ο αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας, το όνομα και η διεύθυνσή σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή αλλαχτούν κατά τη μεταφορά τους μέσω του internet. Το CAPRI STORES δεν έχει πρόσβαση στα στοιχεία των Πιστωτικών Καρτών, καθώς η συναλλαγή γίνεται από τον επίσημο φορέα της τράπεζα Eurobank EFG.

Υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δε γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζά σας για να σας ενημερώσει.

Επιστροφές & Ακυρώσεις

Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, όλα τα προϊόντα ή μέρος αυτών μπορούν να επιστραφούν. Μπορείτε να επιλέξετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, αλλαγή με άλλο προϊόν ή να εκδοθεί πιστωτικό τιμολόγιο για μεταγενέστερη αγορά.

  • Επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας συμπληρώνοντας την αίτηση επιστροφών  που θα βρείτε στο site και αφού μας ειδοποιήσετε τηλεφωνικά εντός 24 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας σας στο τηλέφωνο 2421313472.

  • Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, είναι το προϊόν να είναι στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε (δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά, ζημιά, να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέρα της δοκιμής) με τις ετικέτες και την αρχική του συσκευασία.

  • κάθε επιστροφή απαραίτητα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής

και σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου κατά την αγορά πρέπει η επιστροφή να γίνει με δελτίο αποστολής.

  • Επιστροφές δε γίνονται δεκτές σε

    • προϊόντα κατά παραγγελία,
    • προϊόντα που είναι σε προσφορά ή έκπτωση και έχουν την ένδειξη στην περιγραφή τους ‘’OFFER’’ και σε
    • προϊόντα που έχουν την ένδειξη ‘’ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ’’ στην περιγραφή τους.
  • Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων στην αποθήκη μας βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Γι ‘ αυτό και πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.

  • Η CAPRISTORES διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί επιστροφές όταν κατά τον λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο των προϊόντων που επιστράφηκαν στην αποθήκη μας διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα. Στην περίπτωση αυτή η Εξυπηρέτηση Πελατών θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί για την επιστροφή του προϊόντος στη διεύθυνση αποστολής της αρχικής παραγγελίας.

  • Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας ΔΕ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ σε μαγιό, κολάν, κορμάκια, καλσόν και σκουλαρίκια.

  • Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:

Κατάστημα CAPRI
Ερμού 183-185, 38221, Βόλος
Τηλέφωνο: 2421313472

Μετά το πέρας των 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, δεν είναι δεκτή καμία επιστροφή.

Σε περίπτωση επιστροφής του ρούχου κι αφού μας έχετε ενημερώσει τηλεφωνικά, συμπληρώστε την αίτηση επιστροφών που θα βρείτε στο site, προκειμένου να μας ενημερώσετε και γραπτώς για τους λόγους της επιστροφής και τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε και βεβαιωθείτε ότι θα λάβουμε την επιστροφή σας εντός 10 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.

Στο Έντυπο Επιστροφής σας δίνονται οι εξής εναλλακτικές:

Α) Αλλαγή με άλλο προϊόν

Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε , είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος ), είτε σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, είτε το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο για εσάς.

Πραγματοποιείτε νέα παραγγελία στα σχόλια της οποίας γράφετε ‘’από αλλαγή’’. Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας η νέα παραγγελία φεύγει από εμάς. Αν η αξία της νέας αγοράς είναι μεγαλύτερη της αξίας των προϊόντων που μας επιστρέφετε, πληρώνετε τη διαφορά κατά την παραλαβή συν τα έξοδα της αντικαταβολής που είναι 2,50€ και τα μεταφορικά που είναι 5,00€. Αν η αξία της νέας αγοράς είναι μικρότερη σας επιστρέφουμε τη διαφορά. Αλλαγή σε προϊόν μπορεί να γίνει μόνο μία φορά.

Β) Έκδοση πιστωτικού δελτίου

Πίστωση στο λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ίση με την αξία του προϊόντος που επιστρέψατε με σκοπό να τη χρησιμοποιήσετε για επόμενη αγορά. Η πίστωση ενεργοποιείται από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή σας και ενημερώνεστε τηλεφωνικά από το τμήμα επιστροφών μας. (Παρακαλούμε να συμπληρώσετε την επιλογή Πίστωση στο ειδικό «Έντυπο Επιστροφής»). Το πιστωτικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός 6 μηνών από την ημερομηνία επιστροφής και όχι για αγορά εκπτωτικών προϊόντων και προϊόντων σε προσφορά.

Γ) Επιστροφή Χρημάτων

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ

  1. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ή

  2. ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ

Το ποσό που επιστρέφεται αν τηρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις είναι η αξία του προϊόντος κι όχι τα έξοδα αντικαταβολής και τα μεταφορικά.

Η Επιστροφή των χρημάτων σας πραγματοποιείται σε διάστημα 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας είτε με την πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή ή στο λογαριασμό Paypal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας υποδείξετε στο έντυπο επιστροφής. (Παρακαλούμε να συμπληρώσετε την επιλογή Επιστροφή χρημάτων στο ειδικό «Έντυπο Επιστροφής»).

Όταν το προϊόν φτάσει στις αποθήκες μας ενημερώνεστε τηλεφωνικά από το τμήμα επιστροφών μας.

ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
  • Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά λάθος της εταιρείας μας, η CAPRISTORES δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στη διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή της παραγγελίας σας χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας μας τότε τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας παραλαβής βαρύνουν εσάς και επιπλέον 2,5€ σε περίπτωση που θέλετε να πληρώσετε τυχόν διαφορά με αντικαταβολή.

  • Κάθε επιστροφή πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω της SPEEDEX courier (ΕΛΛΑΔΑ) ή ΕΛΤΑ courier Πόρτα- Πόρτα (Κύπρος- Ευρωπαϊκή Ένωση) δηλώνοντας χρέωση παραλήπτη στην εταιρεία courrier. Τα έξοδα επιστροφής είναι 5€ για Ελλάδα και θα προστεθούν στη νέα σας παραγγελία.

  • Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες , δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

  • Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς και μέσω της SPEEDEX courier η CAPRISTORES το παραλαμβάνει εντός 3-5 εργάσιμων ημερών για επιστροφές από Ελλάδα και 5-10 εργάσιμων ημερών αν πρόκειται για επιστροφές από χώρες του εξωτερικού μέσω ΕΛΤΑ courrier.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Η CAPRISTORES θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά στέλνοντας email στο capristores@yahoo.gr.

Αν έχετε λάβει ένα δώρο από το CAPRISTORES και επιθυμείτε να το επιστρέψετε, απλά ακολουθήστε τις οδηγίες της Κάρτας Αλλαγής που περιλαμβάνεται στο δώρο σας. Σημειώστε πως τα δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται μόνο με είδη ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Παροχή πιστωτικού υπολοίπου και επιστροφές χρημάτων δεν ισχύουν.

TOP

Αναζήτηση capristores.gr

CAPRI ΑΘΗΝΑ
Χρεμωνίδου 27
11633, Παγκράτι

CAPRI ΒΟΛΟΣ
Ερμού 183-185
38221, Βόλος

[email protected]
21075 10777 
24210 22957

Σύνδεση

Δημιουργία λογαριασμού

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our πολιτική απορρήτου.

Password Recovery

Έχασες τον κωδικό σου? Εισαγάγετε το όνομα χρήστη ή τη διεύθυνση email σας. Θα λάβετε έναν σύνδεσμο για να δημιουργήσετε έναν νέο κωδικό πρόσβασης μέσω email.

ΚΑΛΑΘΙ (0)