Λόγω των έκτακτων μέτρων για τον COVID-19, παρατηρούνται καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών από τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
 

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ για αγορές άνω των 100€ για όλη την Ελλάδα

Συχνές ερωτήσεις

Τρόπος παραγγελίας

    • Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και προσθέστε τα στο καλάθι.
    • Μόλις προσθέσετε ένα προϊόν, σας δίνεται η δυνατότητα να συνεχίσετε με την προσθήκη και άλλων προϊόντων.
    • Αν θέλετε να αφαιρέσετε κάποιο προϊόν ανοίξτε το καλάθι σας πατώντας το εικονίδιό (πάνω δεξιά οθόνη).
    • Για να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας  τοποθετείτε τον κέρσορα και κάνετε clickστο πεδίο «ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ» ή απλά κάνετε click πάνω στο εικονίδιο «ΤΑΜΕΙΟ».
    • Έχετε τη δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας  

         είτε ως επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται,

         είτε εάν έχετε λογαριασμό και είστε εγγεγραμμένος χρήστης, απλά εισάγοντας το email και τον κωδικό πρόσβασης (password),

         είτε να δημιουργήσετε εκείνη τη στιγμή ένα νέο λογαριασμό καταχωρώντας το email σας και τα απαραίτητα στοιχεία.

    • Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης
    • Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας παρακαλούμε να κάνετε έναν τελικό έλεγχο ώστε να βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει ότι τα προϊόντα που είναι καταχωρημένα είναι σωστά, όπως και όλα τα απαιτούμενα στοιχεία που αναγράφονται.
    • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε κάνοντας ‘’κλικ’’ στο λευκό κουτάκι, που εμφανίζεται δίπλα από κάθε μέθοδο πληρωμής
    • Ολοκληρώστε την παραγγελία σας, κάνοντας clickστο «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ». Με την ολοκλήρωση της παραγγελιάς έχετε αυτομάτως αποδεχθεί τους όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου
    • Από τη στιγμή που καταχωρήσετε την παραγγελία, θα λάβετε e-mailεπιβεβαίωσης, όπου θα αναφέρονται αναλυτικά όλα τα στοιχεία της . Παρακαλούμε σημειώστε τον αριθμό παραγγελίας σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας, ελέγξτε την ορθότητα των στοιχείων επιβεβαίωσης καταχώρησης κι ενημερώστε την CAPRISTORES τηλεφωνικά στο 2421313472 ή μέσω email στο capristores@yahoo.gr για οποιοδήποτε σφάλμα (το αργότερο εντός 2 ωρών από τη λήψη της ηλεκτρονικής ειδοποίησης), ειδάλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην επιβεβαίωση καταχώρησης θα εφαρμοστούν ως έχουν.

Κατά τη διάρκεια του checkout, έχετε τη δυνατότητα να δηλώσετε αν επιθυμείτε η παραγγελία σας ή κάποια προϊόντα της παραγγελίας σας να συσκευαστούν ως δώρο με επιβάρυνση 3€. Αυτό περιλαμβάνει τη συσκευασία δώρου και κάρτα αλλαγής του δώρου με οδηγίες  επιστροφής σε περίπτωση που ο παραλήπτης επιθυμεί να αλλάξει το δώρο με κάποιο άλλο προϊόν. Πατώντας στην πρόταση «Θέλετε συσκευασία δώρου;» μπορείτε να καταχωρήσετε κάποιο μήνυμα προς τον παραλήπτη. Σε αυτό το πεδίο, παρακαλούμε να καταγράψετε και τα προϊόντα τα οποία θα θέλατε να συσκευαστούν ως δώρο. Η απόδειξη αγοράς τοποθετείται εξωτερικά της συσκευασίας δώρου.

Μπορείτε ακόμα να επιλέξετε να στείλετε το δώρο σας απευθείας στον παραλήπτη. Στην περίπτωση αυτή, παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία του παραλήπτη στο «Αποστολή σε διαφορετική Διεύθυνση» και θα ειδοποιηθείτε μέσω e-mail όταν ο παραλήπτης  λάβει το δώρο σας. Η απόδειξη του δώρου θα σταλεί αποκλειστικά σε εσάς μέσω e-mail.

Αν δεν είστε σίγουροι τι δώρο να αγοράσετε, υπάρχει επίσης η δυνατότητα να προσφέρετε μία Δωροεπιταγή αξίας 100€,250€ και 500€ ή να βάλετε εσείς το ποσό που επιθυμείτε στην κενή κάρτα.

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώσετε στο πεδίο ‘’Σχόλια’’ να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ώστε να συμπληρώσουμε εμείς στην αρχική σας παραγγελία το νέο προϊόν που θέλετε να προστεθεί.

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο capristores@yahoo.gr, ή να τηλεφωνήσετε στο 2421313472( Δευτ.- Σαβ. 10:00-18:00) (εκτός αργιών). Η δυνατότητα αυτή σας δίνεται, για 1 ώρα μετά την πραγματοποίηση της παραγγελίας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν θα είναι δυνατή η ακύρωση και θα μπορείτε πλέον να επιστρέψετε ή και να αλλάξετε την παραγγελία σας αφού πρώτα την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής κι επιστροφής.

Δυστυχώς, παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν, κατά τη συλλογή του από την αποθήκη μας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση υποχρεούμαστε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

  • Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με του ακόλουθους τρόπους:

    • Μέσω τηλεφώνου στο 2421313472 (Δευτ. – Σαβ. 10:00-18:00) (εκτός αργιών)
    • Μέσω e-mailστο capristores@yahoo.gr

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail (capristores@yahoo.gr) ή μέσω τηλεφώνου στο 2421313472.

Τρόποι αποστολής

Η CAPRISTORES σας διασφαλίζει την αρτιότερη, από πλευράς ποιότητας και χρόνου, μεταφορά των προϊόντων στον προορισμό τους, γνωρίζοντας ότι είναι πολύ σημαντικό για τους πελάτες της να παραλαμβάνουν προϊόν αφενός άρτιο ποιοτικά και αφετέρου στα χρονικά πλαίσια που το περιμένουν.

 

 ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

 

Οι αποστολές μας για ΕΛΛΑΔΑ γίνονται:

  • Μέσωτων ταχυμεταφορικών (courier) Γενική Ταχυδρομική & Speedex

 

Για ΚΥΠΡΟ και ΧΩΡΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ:

  • Μέσωτης ταχυμεταφορικής (courier) Γενική Ταχυδρομική
  • Μέσωτων ΕΛΤΑ

 

Για την Ελλάδα :

  • Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέχρι τις 13:00 φεύγουν από εμάς την ίδια μέρα. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μετά τις 13:00 δρομολογούνται την επόμενη εργάσιμη μέρα. Η διανομή των αποστολών στην Ελλάδα γίνεται από τις 10:00 μέχρι τις 18:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή.
  • Το Σάββατο δε γίνονται παραδόσεις.
  • Η παράδοση το Σάββατο μπορεί να γίνει μόνο κατόπιν συνεννόησης με εμάς κι έχει μία επιπρόσθετη επιβάρυνση της τάξης των 3 ευρώ.
  • Κυριακές και αργίες δεν πραγματοποιούνται αποστολές / διεκπεραιώσεις και παραδόσεις παραγγελιών.
  • Στις τιμές των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ.

Για την Κύπρο & τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

  • Μέσωταχυμεταφορικών (cοurier)

Σε εβδομαδιαία βάση οι παραγγελίες αποστέλλονται κάθε Τετάρτη. Η διανομή των αποστολών γίνεται από τις 9:00 μέχρι τις 17:00 , από Δευτέρα έως Παρασκευή.

  • ΜέσωΕΛΤΑ

Σε εβδομαδιαία βάση οι παραγγελίες αποστέλλονται κάθε Δευτέρα και Πέμπτη

 

                                   ΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας είναι:

Ελλάδα :

1-2 εργάσιμες μέρες εντός Αττικής

1-3 εργάσιμες μέρες στην υπόλοιπη Ελλάδα

1-5 μέρες σε δυσπρόσιτες περιοχές

 

Κύπρος και χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης:

2-12 εργάσιμες ημέρες ανάλογα τον τρόπο αποστολής

Υπόλοιπες χώρες: 

Κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα στο τηλέφωνο 2421313472 (Δευτέρα– Παρασκευή  10:00- 18.00) ή στο capristores@yahoo.gr.

Σε περίοδο εκπτώσεων η αποστολή και παραλαβή μπορεί να παραταθεί έως και 4 εργάσιμες μέρες.

Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι ενδεικτικός και μετρά από την ημέρα της αποστολής. Από τις εργάσιμες ημέρες εξαιρούνται τα Σάββατα, οι Κυριακές και οι επίσημες αργίες.

Η CAPRISTORES δεν είναι υπεύθυνη για καθυστερήσεις σε αποστολές που προκλήθηκαν από καιρικές συνθήκες, διεθνή τελωνειακά θέματα ή οποιεσδήποτε άλλες περιστάσεις πέραν του ελέγχου της.

  ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

                          ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 100€

(ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ)

 

 

ΕΛΛΑΔΑ

Ταχυμεταφορική – Courier

SPEEDEX, ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ

Απλή αποστολή

5€

Χρόνος Παράδοσης:

1-5 Εργάσιμες Ημέρες

 

ΚΥΠΡΟΣ

 

Ταχυμεταφορική – Courier

ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ

Απλή αποστολή

18€ (0-5kg)

Χρόνος Παράδοσης:

8-10 Εργάσιμες Ημέρες

25€ (5-10kg)

Χρόνος Παράδοσης:

8-10 Εργάσιμες Ημέρες

Ταχεία αποστολή

28€ (0–2kg)

32€ (3kg)

38€ (4kg)

42€ (5kg)

Χρόνος Παράδοσης:

2-5 Εργάσιμες Ημέρες

 

ΕΛΤΑ (Fast Parcel Cyprus)

Συστημένη Αποστολή:

20€ (0-2kg)

35€ (2-5kg)

Χρόνος Παράδοσης:

5-12Εργάσιμες Ημέρες

ΧΩΡΕΣ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ

ΕΝΩΣΗΣ

 

Ταχυμεταφορική – Courier

ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ

(εκτός Γαλλίας)

Απλή αποστολή:

 

35€ (0-2kg)

Χρόνος Παράδοσης:

3-5 Εργάσιμες Ημέρες

55€ (2-5kg)

Χρόνος Παράδοσης:

3-5 Εργάσιμες Ημέρες

ΕΛΤΑ

Απλή Συστημένη Αποστολή:

 

30€ (0-2kg)

Χρόνος Παράδοσης:

7-9 Εργάσιμες Ημέρες

40€ (2-5kg)

Χρόνος Παράδοσης:

7-9 Εργάσιμες Ημέρες

EMS (Express Mail Service)

(εκτός Γαλλίας)

45€ (0-2kg)

Χρόνος Παράδοσης:

1-3 Εργάσιμες Ημέρες

60€ (2-5kg)

Χρόνος Παράδοσης:

1-3 Εργάσιμες Ημέρες

ΓΑΛΛΙΑ – ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ

ΕΛΤΑ

SPM (Special Priority Mail)

55€ (0-2kg)

Χρόνος Παράδοσης:

1-3 Εργάσιμες Ημέρες

95€ (2-5kg)

Χρόνος Παράδοσης:

1-3 Εργάσιμες Ημέρες

ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ

Κατόπιν συνεννόησης

 

Στα μεταφορικά περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%

Στις αποστολές εντός Ελλάδας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που επιβεβαιώνει την επιτυχημένη πραγματοποίησή της και σας δίνει τον αριθμό αποστολής ώστε μπαίνοντας στο site της αντίστοιχης ταχυμεταφορικής εταιρείας-courier (SPEEDEX, Γενική Ταχυδρομική) να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του δέματός σας. Στις αποστολές του εξωτερικού ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την παραγγελία του μέσω του tracking number που παραχωρείται από την ταχυδρομική με σχετικό e-mail μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας του.

Φυσικά. Κατά τα βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας μπορείτε να επιλέξετε ‘παραλαβή από το κατάστημα της ταχυμεταφορικής εταιρείας-courier (SPEEDEX, Γενική Ταχυδρομική) της περιοχής μου’. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να παραλάβετε το δέμα μέσα στις επόμενες 10 ημέρες από το συγκεκριμένο κατάστημα.

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο capristores@yahoo.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο 2421313472 (Δευτ.-Σαβ. 10:00- 18:00) (εκτός αργιών)

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και δεν υπάρχει άτομο να το παραλάβει,  τότε η ταχυμεταφορική εταιρεία-courier (SPEEDEX, Γενική Ταχυδρομική) θα κάνει άλλες δύο προσπάθειες, τις επόμενες εργάσιμες, για να παραδοθεί το προϊόν σ’ εσάς, αφήνοντάς σας μία ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπρόσωπό τους. Το χρονικό περιθώριο για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να καθορίσετε την εκ νέου αποστολή του προϊόντος σ’ εσάς  είναι 3 εργάσιμες μέρες. Μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα σε εμάς και καταχωρείται ως άρνηση.

 

Η επαναποστολή επιβαρύνεται με νέα έξοδα μεταφοράς.   

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το προϊόν στο σπίτι σας, σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος, καθώς τα εμπορεύματα μπορούν να παραδοθούν από τις 9:00 μέχρι τις 17:00, ώρες που πιθανότατα θα απουσιάζετε από το σπίτι. Επίσης, παρακαλούμε αν υπάρχει αδυναμία παραλαβής να έρχεστε σε επικοινωνία μαζί μας έτσι ώστε να βοηθήσουμε στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Tips για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας

->Συμπληρώστε πάντα το κινητό σας τηλέφωνο.

->Στα σχόλια της παραγγελίας συμπληρώνετε ό,τι μπορεί να φανεί χρήσιμο (π.χ όροφος, όνομα στο κουδούνι, προτιμότερες ώρες παράδοσης ανά 4ωρο και επωνυμία εταιρείας αν θέλετε η παράδοση να γίνει στο χώρο εργασίας).

Τρόποι πληρωμής

 Η CAPRISTORES έχοντας ως γνώμονα τη διευκόλυνση αλλά και την άμεση εξυπηρέτησή σας,  διαθέτει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

  • ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ(μόνο για Ελλάδα)

Η  επιλογή αυτή αφορά μόνο τις αποστολές εντός Ελλάδας και το επιπλέον κόστος ανέρχεται στα 2.50€. Η πληρωμή του προϊόντος πραγματοποιείται στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας (courier) την ώρα της παραλαβής.

Η δυνατότητα επιλογής της αντικαταβολής ως τρόπου πληρωμής, δίνεται για παραγγελίες συνολικού ποσού έως 150ευρώ. Για παραγγελίες άνω των 150ευρώ δεν ισχύει και θα πρέπει να επιλέξετε τη Χρέωση πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας ή κατάθεσης/εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό όπως περιγράφονται παρακάτω.

Βεβαιωθείτε ότι κάποιος θα είναι παρών μεταξύ 09:00- 17:00 για να υπογράψει και να πληρώσει για την παράδοση.

(Ενημερώνουμε τους πελάτες μας  πως σε περίπτωση που δεν παραλειφθεί κάποια παραγγελία, οι επόμενες θα πρέπει να γίνουν με τη χρήση χρεωστικής/ πιστωτικής κάρτας,  PAYPAL, ή κατάθεση στον λογαριασμό της εταιρείας μας. Εάν κάποια από τις επόμενες παραγγελίες έχει ως μέθοδο πληρωμής την αντικαταβολή, θα ακυρώνεται άμεσα χωρίς ειδοποίηση.)

  • ΧΡΕΩΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ/ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

Οι κάρτες που δεχόμαστε είναι οι εξής :

                 VISA και MASTERCARD

Η χρέωση της χρεωστικής/ πιστωτικής σας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής της παραγγελίας. Η www.capristores.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της κάρτας σας και δεν επεξεργάζεται ούτε αποθηκεύει οποιοδήποτε στοιχείο πιστωτικής  κάρτας .

Για αγορές άνω των 90€ έχετε το δικαίωμα πληρωμής σε 4 δόσεις. Δε γίνεται πληρωμή σε δόσεις σε προϊόντα που έχουν την ένδειξη “OFFER”.

  • ΚΑΤΑΘΕΣΗ/ ΕΜΒΑΣΜΑ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK

  • Αριθμός λογαριασμού: 0026 0078 44 0201240448
  • ΙΒΑΝ λογαριασμού: GR7002600780000440201240448
  • SWIFT BIC: ERBKGRAA
  • Δικαιούχος : B. ΤΣΟΥΡΑΠΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε

ΤΡΑΠΕΖΑ  ΕΘΝΙΚΗ

  • Αριθμός λογαριασμού: 157 440759-85
  • IBANλογαριασμού : GR760110 1570 0000 1574 4075 985
  • SWIFT BIC: ETHNGRAA
  • Δικαιούχος : Β. ΤΣΟΥΡΑΠΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε

Το ποσό που εισπράττεται στον λογαριασμό της CAPRI Ο.Ε θα πρέπει να αντιστοιχεί στο ακριβές αντίτιμο της παραγγελίας σας. Τυχόν τραπεζικά έξοδα θα πρέπει να καλύπτονται από τον πελάτη. Παρακαλείστε να αναφέρετε τον αριθμό της παραγγελίας σας στην πληρωμή σας για να αποφευχθούν καθυστερήσεις.

Η συναλλαγή θα πρέπει να γίνει άμεσα και εντός 24 ωρών από τη λήψη της παραγγελίας, να μας στείλετε στο email capristores@yahoo.gr  το παραστατικό της κατάθεσης ή του εμβάσματος. Με την πίστωση του ποσού στο λογαριασμό της Capristores, θα προχωρήσουμε στην διεκπεραίωση της παραγγελίας σας και θα λάβετε email επιβεβαίωσης της αποστολής με το voucher της μεταφορικής, ώστε να παρακολουθείτε την πορεία των αγορών σας. Αυτό μπορεί να διαρκέσει έως  δύο εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τη διαδικασία της τράπεζας.

ΠΡΟΣΟΧΗ :  όταν η κατάθεση γίνει από οποιαδήποτε άλλη τράπεζα, ελληνική ή και ξένη (εκτός της EUROBANK), κατά την ολοκλήρωση του εμβάσματος ο πελάτης θα πρέπει να επιλέξει όλα τα έξοδα του εμβάσματος να επιβαρύνουν τον ίδιο.

  • PAYPAL

(ισχύει για Ελλάδα και Κύπρο)

Επιλέγοντας πληρωμή μέσω Paypal θα μεταφερθείτε στην παγκοσμίως γνωστή ιστοσελίδα για την ασφάλεια των συναλλαγών της, όπου μπορείτε να πληρώσετε είτε χωρίς λογαριασμό χρησιμοποιώντας την χρεωστική/ πιστωτική σας κάρτα είτε μέσω του Paypal λογαριασμού σας. Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και κατά τη διάρκεια αυτής, καμιά προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανόμενων των στοιχείων της κάρτας σας) δεν αποθηκεύεται στο CAPRISTORES.

Χρησιμοποιείται το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι πληροφορίες, όπως ο αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας, το όνομα και η διεύθυνσή σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή αλλαχτούν κατά τη μεταφορά τους μέσω του internet. Το CAPRI STORES δεν έχει πρόσβαση στα στοιχεία των Πιστωτικών Καρτών, καθώς η συναλλαγή γίνεται από τον επίσημο φορέα της τράπεζα Eurobank EFG.

Υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δε γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζά σας για να σας ενημερώσει.

Επιστροφές & Ακυρώσεις

Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, όλα τα προϊόντα ή μέρος αυτών μπορούν να επιστραφούν. Μπορείτε να επιλέξετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, αλλαγή με άλλο προϊόν ή να εκδοθεί πιστωτικό τιμολόγιο για μεταγενέστερη αγορά.

  • Επιστροφή  προϊόντων γίνεται δεκτή εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας συμπληρώνοντας την αίτηση επιστροφών που θα βρείτε στο site και αφού μας ειδοποιήσετε τηλεφωνικά εντός 24 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας σας στο τηλέφωνο 2421313472.
  • Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, είναι το προϊόν να είναι στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε (δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά, ζημιά, να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέρα της δοκιμής) με τις ετικέτες και την αρχική του συσκευασία.
  • κάθε επιστροφή απαραίτητα πρέπει να συνοδεύεται  από την απόδειξη λιανικής

και σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου κατά την αγορά πρέπει η επιστροφή να γίνει με δελτίο αποστολής.

  • Επιστροφές δε γίνονται δεκτές σε

– προϊόντα κατά παραγγελία,

– προϊόντα που έχουν την ένδειξη στην περιγραφή τους ‘’OFFER’’ και σε

– προϊόντα που έχουν την ένδειξη στην περιγραφή τους ‘’ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ’’.

  • Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων στην αποθήκη μας βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Γι ‘ αυτό και πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.
  • Η CAPRISTORESδιατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί επιστροφές όταν κατά τον λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο των προϊόντων που επιστράφηκαν στην αποθήκη μας  διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα. Στην περίπτωση αυτή η Εξυπηρέτηση Πελατών θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί για την επιστροφή του προϊόντος στη διεύθυνση αποστολής της αρχικής παραγγελίας.
  • Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας ΔΕ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ σε μαγιό, κολάν, κορμάκια, καλσόν και σκουλαρίκια.
  • Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:

Κατάστημα

CAPRI

Ερμού 183-185

38221, Βόλος

Τηλέφωνο: 2421313472

  • Μετά το πέρας των 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, δεν είναι δεκτή καμία επιστροφή.

Σε περίπτωση επιστροφής του ρούχου κι αφού μας έχετε ενημερώσει τηλεφωνικά, συμπληρώνετε την αίτηση επιστροφής που θα βρείτε στο site στην υποστήριξη πελατών προκειμένου να μας ενημερώσετε και γραπτώς για τους λόγους της επιστροφής και τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε και βεβαιωθείτε ότι θα λάβουμε την επιστροφή σας εντός 15 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.

Στο Έντυπο Επιστροφής σας δίνονται οι εξής εναλλακτικές:

Α) Αλλαγή με άλλο προϊόν

 Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε , είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος ), είτε σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, είτε το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο για εσάς .

Πραγματοποιείτε νέα παραγγελία στα σχόλια της οποίας γράφετε ‘’από αλλαγή’’. Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας η νέα παραγγελία φεύγει από εμάς. Αν η αξία της νέας αγοράς είναι μεγαλύτερη της αξίας των προϊόντων που μας επιστρέφετε, πληρώνετε τη διαφορά κατά την παραλαβή συν τα έξοδα της αντικαταβολής που είναι 2,50€ και τα μεταφορικά που είναι 5,00€. Αν η αξία της νέας αγοράς είναι μικρότερη ισχύει μόνο η χρέωση των μεταφορικών και για το ποσό που προκύπτει μετά τα μεταφορικά σας εκδίδουμε πιστωτικό, για μεταγενέστερες αγορές. Αλλαγή σε προϊόν μπορεί να γίνει μόνο μία φορά.

Β) Έκδοση πιστωτικού δελτίου

Πίστωση στο λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ίση με την αξία του προϊόντος που επιστρέψατε με σκοπό να τη χρησιμοποιήσετε για επόμενη αγορά. Η πίστωση ενεργοποιείται από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή σας και ενημερώνεστε τηλεφωνικά από το τμήμα επιστροφών μας. (Παρακαλούμε να συμπληρώσετε τη φόρμα που υπάρχει στο site  στην υποστήριξη πελατών «Αίτηση επιστροφών»). Το πιστωτικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός 6 μηνών από την ημερομηνία επιστροφής.  

Γ) Επιστροφή Χρημάτων 

 ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ

  • ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ή
  • ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ

Το ποσό που επιστρέφεται αν τηρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις είναι η αξία του προϊόντος κι όχι τα έξοδα αντικαταβολής και τα μεταφορικά.

Η Επιστροφή των χρημάτων σας πραγματοποιείται σε διάστημα 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας είτε με την πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή ή στο λογαριασμό Paypal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας υποδείξετε στην αίτηση επιστροφής. (Παρακαλούμε να συμπληρώσετε την επιλογή Επιστροφή χρημάτων στην αίτηση επιστροφής)

 Όταν το προϊόν φτάσει στις αποθήκες μας ενημερώνεστε τηλεφωνικά από το τμήμα επιστροφών μας. 

 

ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

  • Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά  λάθος της εταιρείας μας, η CAPRISTORES δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στη διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή της παραγγελίας σας χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας μας τότε τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας παραλαβής βαρύνουν εσάς και επιπλέον 2,5€ σε περίπτωση που θέλετε να πληρώσετε τυχόν διαφορά με αντικαταβολή.
  • Κάθε επιστροφή πραγματοποιείται μέσω της ταχυμεταφορικής  (courier)  (Γενική Ταχυδρομική, Speedex) δηλώνοντας χρέωση παραλήπτη στην εταιρεία courier. Τα έξοδα επιστροφής είναι 5€ για Ελλάδα και θα προστεθούν στη νέα σας παραγγελία.
  • Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες , δεν μπορούμε να εγγυηθούμε  για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς και μέσω  ταχυμεταφορικής  (courier)  (Γενική Ταχυδρομική, Speedex) η CAPRISTORES το παραλαμβάνει εντός 3-5  εργάσιμων ημερών για  επιστροφές από Ελλάδα και 5-10 εργάσιμων ημερών αν πρόκειται  για επιστροφές από χώρες του εξωτερικού.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Η CAPRISTORES θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά στέλνοντας email στο [email protected].

Αν έχετε λάβει ένα δώρο από το CAPRISTORES και επιθυμείτε να το επιστρέψετε, συμπληρώστε την αίτηση επιστροφής που θα βρείτε στο site στην υποστήριξη πελατών. Σημειώστε πως τα δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται μόνο με είδη ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Παροχή πιστωτικού υπολοίπου και επιστροφές χρημάτων δεν ισχύουν.

ACCOUNT
Η ΛΙΣΤΑ ΣΑΣ

CAPRI ΑΘΗΝΑ
Χρεμωνίδου 27
11633, Παγκράτι

CAPRI ΒΟΛΟΣ
Ερμού 183-185
38221, Βόλος

[email protected] 21075 10777 24210 22957

ΚΑΛΑΘΙ 0