Σε περίπτωση επιστροφής του ρούχου κι αφού μας έχετε ενημερώσει τηλεφωνικά, συμπληρώνετε την αίτηση επιστροφής που θα βρείτε στο site στην υποστήριξη πελατών προκειμένου να μας ενημερώσετε και γραπτώς για τους λόγους της επιστροφής και τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε και βεβαιωθείτε ότι θα λάβουμε την επιστροφή σας εντός 15 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Στο Έντυπο Επιστροφής σας δίνονται οι εξής εναλλακτικές:
Α) Αλλαγή με άλλο προϊόν
Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε , είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος ), είτε σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, είτε το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο για εσάς .
Πραγματοποιείτε νέα παραγγελία στα σχόλια της οποίας γράφετε ‘’από αλλαγή’’. Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας η νέα παραγγελία φεύγει από εμάς. Αν η αξία της νέας αγοράς είναι μεγαλύτερη της αξίας των προϊόντων που μας επιστρέφετε, πληρώνετε τη διαφορά κατά την παραλαβή συν τα έξοδα της αντικαταβολής που είναι 2,50€ και τα μεταφορικά που είναι 5,00€ (ακόμα και αν η αξία του προϊόντος που ζητήσατε ως αντικατάσταση είναι μεγαλύτερη των 100€ – Τα δωρεάν μεταφορικά για αξία άνω των 100€ ισχύουν μόνο για την πρώτη αγορά και όχι για αποστολή που αφορά αλλαγή ή αντικατάσταση). Αν η αξία της νέας αγοράς είναι μικρότερη ισχύει μόνο η χρέωση των μεταφορικών και για το ποσό που προκύπτει μετά τα μεταφορικά σας εκδίδουμε πιστωτικό, για μεταγενέστερες αγορές. Αλλαγή σε προϊόν μπορεί να γίνει μόνο μία φορά.
Β) Έκδοση πιστωτικού δελτίου
Πίστωση στο λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ίση με την αξία του προϊόντος που επιστρέψατε με σκοπό να τη χρησιμοποιήσετε για επόμενη αγορά. Η πίστωση ενεργοποιείται από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή σας και ενημερώνεστε τηλεφωνικά από το τμήμα επιστροφών μας. (Παρακαλούμε να συμπληρώσετε τη φόρμα που υπάρχει στο site στην υποστήριξη πελατών «Αίτηση επιστροφών»). Το πιστωτικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός 6 μηνών από την ημερομηνία επιστροφής.
Γ) Επιστροφή Χρημάτων
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ
- ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ή
- ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ
Το ποσό που επιστρέφεται αν τηρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις είναι η αξία του προϊόντος κι όχι τα έξοδα αντικαταβολής και τα μεταφορικά.
Η Επιστροφή των χρημάτων σας πραγματοποιείται σε διάστημα 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας είτε με την πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή ή στο λογαριασμό Paypal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας υποδείξετε στην αίτηση επιστροφής. (Παρακαλούμε να συμπληρώσετε την επιλογή Επιστροφή χρημάτων στην αίτηση επιστροφής)
Όταν το προϊόν φτάσει στις αποθήκες μας ενημερώνεστε τηλεφωνικά από το τμήμα επιστροφών μας.
ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά λάθος της εταιρείας μας, η CAPRISTORES δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στη διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή της παραγγελίας σας χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας μας τότε τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας παραλαβής βαρύνουν εσάς και επιπλέον 2,5€ σε περίπτωση που θέλετε να πληρώσετε τυχόν διαφορά με αντικαταβολή.
Κάθε επιστροφή πραγματοποιείται μέσω της ταχυμεταφορικής (courier) (Γενική Ταχυδρομική, Speedex) δηλώνοντας χρέωση παραλήπτη στην εταιρεία courier. Τα έξοδα επιστροφής είναι 5€ για Ελλάδα και θα προστεθούν στη νέα σας παραγγελία.
Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες , δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.
Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς και μέσω ταχυμεταφορικής (courier) (Γενική Ταχυδρομική, Speedex) η CAPRISTORES το παραλαμβάνει εντός 3-5 εργάσιμων ημερών για επιστροφές από Ελλάδα και 5-10 εργάσιμων ημερών αν πρόκειται για επιστροφές από χώρες του εξωτερικού.
Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Η CAPRISTORES θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά στέλνοντας email στο capristores@yahoo.gr.
Αν έχετε λάβει ένα δώρο από το CAPRISTORES και επιθυμείτε να το επιστρέψετε, συμπληρώστε την αίτηση επιστροφής που θα βρείτε στο site στην υποστήριξη πελατών. Σημειώστε πως τα δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται μόνο με είδη ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Παροχή πιστωτικού υπολοίπου και επιστροφές χρημάτων δεν ισχύουν.